Klachten
🤔 Een Klacht? Oh Nee! 🤪
Heb je een probleempje, een misstapje of zit er een banaan in je oor waardoor
je ons niet goed hebt gehoord? 🍌👂 Laat het ons
dan snel weten! We houden ervan om problemen op te lossen... misschien nog wel meer dan we van
chocoladekoekjes houden. En geloof ons, we houden ÉCHT van chocoladekoekjes. 🍪
Stuur ons je klacht (of je favoriete koekjesrecept) en we komen zo snel
mogelijk in actie!
Klik hier om ons je klacht te sturen
Webwinkelkeur klachtenprodure of via het ODR-platform
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.