Retourneren
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren, zonder daarvoor een reden op te geven. Na het annuleren van je bestelling heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je ontvangt dan het volledige orderbedrag terug, met uitzondering van de verzendkosten. De kosten voor het retourneren van het product van jouw huis naar onze webwinkel zijn voor jouw rekening. Om een indicatie te krijgen van deze kosten, raden we je aan de website van je vervoerder te raadplegen. Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren – en indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Om dit proces in gang te zetten, kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zorgen er dan voor dat het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour wordt terugbetaald, mits het product in goede orde door ons is ontvangen.
Let op: maatwerkproducten (gepersonaliseerde cadeaus) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Producten die je via onze webwinkel koopt en die volgens jouw specificaties zijn gemaakt (denk hierbij aan het drukken van een naam of een door jou gekozen tekst), kunnen niet worden geretourneerd. De verkoop is definitief na een succesvolle betaling.
Waardevermindering
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product opnieuw te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Herroeping en klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.